• Welkom in Scharmer.
  • Toneelvereniging zoekt acteurs.
  • ALV 17-6-2021 om 19:30 uur.

Koop lokaal

Deze landelijke actie vinden we als bestuur een hele goede actie. Juist in deze bijzondere tijd kunnen lokale ondernemers vaak ook een extra steuntje in de rug goed gebruiken. We kennen niet alle lokale ZZP-ers, ondernemers uit Scharmer en omgeving. Daarom hebben wij de volgende vraag gesteld aan de dorpsbewoners: ben jij een ZZP-er, ondernemer en wil je graag je mede inwoners van Scharmer attenderen op je bijzondere producten, stuur dan een mailtje naar  ons mailadres. We nemen je adres met je producten (en eventueel een korte toelichting) in de volgende nieuwsbrief.

U kunt hieronder de binnengekomen reacties vinden.

Hoofdweg 54a: Cafetaria Bobo

Info volgt....

Hoofdweg 73: Rap schoon

Schoonmaken is eenvoudig, met alleen een schoonmaakdoek van Rap schoon & water! Het reinigt ramen, glas, spiegels, douchedeuren, tegels, roestvrijstaal, deuren etc. Eigenlijk te gebruiken voor alles! Nadrogen is niet nodig.

Ook verkoopt Rap schoon TZE TJI Chun thee, dit is heerlijke Chinese groene thee, en enkele andere soorten thee afkomstig uit de theefabriek in Houwerzijl. Bovendien verkopen wij o.a. ook theepotjes, zeefjes, maatlepels, theeblikjes en natuurlijk de Chinese groene thee beker met filter en deksel.

Info m.b.t. Rap schoon en de producten kunt u vinden op www.rapschoon.com.