• Welkom in Scharmer.
  • Toneelvereniging zoekt acteurs.
  • ALV 17-6-2021 om 19:30 uur.
Dienstregeling 2021 Lijn 515
PDF – 115,8 KB 19 downloads
Dienstregeling 2021 Lijn 516
PDF – 106,7 KB 20 downloads

18-12-2020

Verschoven herstart buslijnen Stadsvervoer HS

Onderstaande heb ik u allen op 27 november bericht. Op dat moment hadden we echt de toezegging en de hoop dat we op 4 januari 2021 weer konden starten met onze twee buslijnen.  Helaas mag het niet zo zijn!

Het coronavirus  heeft een spaak in onze wielen gestoken.   Hierdoor worden we gedwongen door de overheid, OV bureau en Publiek Vervoer om niet eerder weer als na 18 januari onze activiteiten te hervatten. Het bestuur van Stichting Stadsvervoer HS vindt dit een uiterst vervelende  zaak en alle vrijwilliger chauffeurs willen dan ook liever vandaag dan morgen weer  beginnen te rijden.

Toch zijn we genoodzaakt om ons aan de richtlijnen van de overheid te houden.  En ook bij ons staat gezondheid op nummer 1. Niet alleen voor de vrijwilliger chauffeurs , maar ook zeer zeker voor onze passagiers.

In onderstaande schrijven van 27 november is de  startdatum nog aangegeven van 4 januari. Dit moet dus in ieder geval  nu worden verschoven naar

18 januari 2021 . Indien er nieuwe ontwikkelen zijn, houd ik u allen op de hoogte.

Ook kunt U natuurlijk onze  website raadplegen voor de nieuwste ontwikkelingen ( www.stadsvervoerhs.nl)

Met vriendelijke groet,

Geert Koning