Plan hier uw reis. Ook via app: Apple, Android.

Buslijnen in Midden –Groningen worden maandag 17 januari 2022 hervat.

Naar aanleiding van de versoepelingen welke het kabinet vrijdagavond heeft aangekondigd, heeft het bestuur van Stichting Stadsvervoer HS besloten, dat ze hun beide buslijnen in de gemeente Midden- Groningen, met ingang van maandag 17 januari 2022 weer zullen hervatten.

Dit betekent dat de passagiers binnen Hoogezand en Sappemeer weer gebruik kunnen maken van de Stadsbuslijn 515, welke door een zeer groot deel van Hoogezand en Sappemeer rijdt.

Ook Buurtbuslijn 516, die start vanaf het Medisch Centrum aan de Erasmusweg in Hoogezand, en via de JUMBO Pleiaden, Martenshoek, Foxhol, Kolham , Scharmer en als eindbestemming Harkstede v.v. heeft, zal ook op maandag 17 januari weer rijden.

Dat er behoefte is aan de twee buslijnen van Stadsvervoer HS  binnen de gemeente Midden- Groningen bleek de afgelopen tijd, waarin in verband met het coronavirus niet werd gereden, uit de vele telefoontjes van de passagiers met de vraag wanneer de diensten van Stadsvervoer HS weer werden hervat.

Voor de juiste rijtijden zie  de website: www.stadsvervoerhs.nl of informeer bij de coördinator, telefoon: 06-23904204

Het bestuur en de vrijwilliger chauffeurs zijn dan ook blij dat ze vanaf aanstaande maandag hun diensten weer kunnen aanbieden  aan de  passagiers.

Want………